برگزاری جشن غنچه ها و شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در یزد

31 هزار و 940 نوآموز و دانش آموز پايه اول ابتدايي استان يزد امروز در روز جشن غنچه ها و شكوفه ها سال تحصيلي خود را آغاز و راهي كلاس درس شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد این مراسم نمادین با حضور مدیر کل اداره ی آموزش و پرورش ، روسا و معاونان اداره ی آموزش و پرورش استان ، فرمانده نیروی انتظامی با هدف آماده ‌سازي دانش ‌آموزان پايه اول ابتدايي و پيش دبستاني و آشنايي آنان با فضاي مدرسه در دبستان دخترانه ی ولایت یزد برگزار شد .

مدیرکل اداره ی آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس از شهدا به عنوان افتخارآفرینان کشور ایران اسلامی یاد کرد و انعکاس جانفشانی های شهداء 8 سال دفاع مقدس در فرزندان نسل سوم انقلاب را از مهمترین وظایف تلاشگران عرصه ی تعلیم و تربیت را در دانست .

محمد کاظم رحیمی نژاد تلاش همسو و همه جانبه ی دانش آموزان ، خانواده ها و معلمان را در حوزه ی تعلیم و تربیت مهمترین گام در تحقق اهداف آموزش و پرورش و تربیت نسلی سالم دانست و افزود : با ایجاد باور دینی و اعتقاد واقعی به خدا و پایبندی والدین و مدرسه به انتظارات دانش آموزان می توان شرایط ایجاد زمینه های مناسب را در این عرصه ی مهم فراهم شود .

اجرای سرود و ارائه مقاله توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا